دسته بندی کاربردی با خرید زونکن
نوشته شده توسط : تحریر

دسته بندی زونکن کاربردی با خرید زونکن آیا امکان پذیر است؟ امروزه همه ی ما استفاده از زونکن ها را در اطراف خود می بینیم. کافی است به هر اداره یا اتاق بایگانی که می روید کمی به دور و بر خود توجه کنید، کمد های این مکان ها پر است از زونکن های رنگی و قطور.

زونکن در سال ۱۸۷۵ میلادی در آلمان اختراع شد تا دسته بندی کاربردی با خریرد زونکن را وارد زندگی کاری و شخصی انسان ها کند. زونکن با مراقبت و نگه داری از اسناد و مدارک مهم شما از رسیدن آسیب به آن ها جلوگیری می کند و امکان گم شدن آن ها را از بین می برد.

قابلیت دسته بندی کاربردی زونکن این امکان را برای کاربرانش فراهم می سازد که در کم ترین زمان ممکن سندی یا مدرکی را که در نظر دارند بیابند و به راحتی آن را از زونکن خارج کنند.

با خرید زونکن مناسب به سادگی می توانید هر نوع سندی را بایگانی کنید و با قابلیت دسته بندی کاربردی زونکن دسترسی راحت به مدارک را برای خود مقدور سازید.

 

 

 

 

نقش محل استفاده از زونکن در دسته بندی کاربردی

زونکن های متنوعی برای استفاده های مختلفی مهندسی و ساخته شده اند؛ برای مثال زونکنی که در ادارت استفاده می شود با زونکنی که در خانه و برای تعداد بسیار کمتری از افراد و مدارک استفاده می شود قطعا تفاوت خواهد داشت.

دسته بندی کاربردی با خرید زونکن اداری نیز به تبع همین موضوع متفاوت خواهد بود. در ادارت و شرکت ها استفاده از زونکن لبه دار و لبه فلزی توصیه می شود تا در کنار دسته بندی راحت و کاربردی خیالتان از بابت طول عمر زیاد زونکن نیز راحت باشد.

اما برای خانه و مصارف شخصی شاید نیاز به خرید زونکن اداری و لبه فلزی نباشد و بتوانید با سفارش زونکن ارزان تر و ساده تر نیز کار خود را به خوبی راه بیندازید و مدارک خود را به خوبی دسته بندی کنید.

 

 

بررسی تاثیر سایز برگه مورد استفاده در دسته بندی اسناد و مدارک

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید زونکن باید مد نظر قرار دهید سایز آن است. اگر سایز زونکنی که تهیه می کنید با اندازه کاغذ هایی که می خواهید در آن قرار دهید مطابقت نداشته باشد علاوه بر این که شاید موجب صدمه دیدن مدارکتان شود باعث می شود که نتوانید دسته بندی مناسبی نیز برای آن ها انجام دهید.

زمانی که می خواهید برگه هایی با ابعاد بزرگ را دسته بندی کنید قطعا استفاده از زونکن هایی با سایز های کوچک مناسب نخواهند بود. زونکن های A3 را می توانید برای دسته بندی کاغذ هایی در ابعاد بزرگ مانند طراحی ها، نقشه کشی های صنعتی و غیر صنعتی و غیره استفاده کنید.

برای دسته بندی یادداشت های کوچک و فاکتور های خرید می توانید از زونکن های A5 استفاده کنید تا بهترین باز دهی را برای بایگانی و دسته بندی این سایز از کاغذ ها داشته باشید.

برای بایگانی و  دسته بندی کاغذ های A4 که بیشترین استفاده را در اسناد و مدارک دارند نیز بهترین انتخاب زونکن های A4 می باشد. زونکن ها با اندازه ها و سایز های مختلف امکان دسته بندی انواع اسناد و مدارک را برای شما فراهم می کنند.

اگر در شهر مشهد زندگی می کنید تمایل به خرید زونکن های تک تحریر دارید کافیست برای خرید زونکن با نمایندگی زونکن تک تحریر در مشهد تماس بگیرید.

 

ادامه مطلب را بخوانید:  دسته بندی کاربردی با خرید زونکن

مطالب پیشنهادی: خرید زونکن باعث افزایش روحیه کارمندان می شود؟

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع زونکن از شرکت تک تحریر می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02155268012

 

09123341134





:: برچسب‌ها: زونکن , زونکن اداری , قیمت زونکن , خرید عمده زونکن , خرید زونکن ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: